Začátkem září 2021 se u Bodamského jezera konala světoznámá cyklistická výstava Eurobike, bylo to letos již po devětadvacáté. Loňský ročník byl z důvodů pandemie Covid 19 zrušen a tak o to větší bylo očekávání, jak nakonec organizátoři letošní veletrh zvládnou. V těžké době pro cyklo byznys se dá akce hodnotit jako podařená, kdy sice vystavovatelů oproti minulosti ubylo, ale stále jich zůstalo takové množství, abychom mohli Eurobike pokládat za největší světovou přehlídku cyklistiky. Ten, kdo zde letos vystavoval, rozhodně neměl nouzi o návštěvníky a oproti našlapaným ročníkům, kdy se zde nedalo skoro ani dýchat, byl mnohem více vidět.
Totemu se na Eurobiku poslední léta daří. Jelikož v německy mluvícíh zemích končí většina jeho produkce, dává se na prezentaci záležet. Stánek byl v podstatě stejný, jak v roce 2019, změnily se pouze exponáty v podobě elektrokol opravdu od všech kategorí, snad chyběly jen fatbiky, carga a miniebiky, jinak si na své přišel každý. Mohli jsme si tak udělat obrázek, jaké má tato značka možnosti a kam směřuje do budoucna. Není tajemstvím, že prioritou je pro ní především západoevropský trh a k nám se dostane jen zlomek nabídky, ale i ten stojí za pozornost. Do České republiky momentálně tato česko-asijská společnost dodává elektrokola do terénu s japonskými středovými motory Vinka. Možná vám to zas tak moc neříká, ale Vinka byl základem pro oblíbené systémy pohonu CompDrive, kterými disponovali elektrokola značky Totem v nedávné minulosti. I v příštím roce by měly být dostupná terénní elektrokola s těmito motory. Konkrétně jde o model Maurice, ten se již prodává a pak Carry, který ještě v prodeji není. Oba modely patří cenově do nižší střední třídy horských elektrokol, ve které dokáží nabídnout nadstandardní jízdní vlastnosti a to především díky japonskému motoru, který je kompaktní, tichý a dostatečně výkonný.